Uke 42-44 Lyd-spill

Uke 42

Mandag

I dag begynte vi med oppgaven og har funnet ut hva vi skal lage lyd-spill av dypfryst.

Onsdag

Vi begynte med å skrive manus .

Torsdag

Idag jobbet vi med hvordan vi skal lage lyder og ble ferdig med manus.

Uke 43

Mandag

Idag begynte vi med å ta opp lyder og replikker.

Onsdag

I dag var alle de andre på gruppen borte så jeg jobbet med å ta opp så mange lyder jeg kunne få til.

dav

Torsdag

Denne dagen var jeg ikke til stede meste parten av tiden, men det var denne dagen de fleste replikkene ble tatt opp.

Uke 44

Mandag

Vi fikk tatt opp krangling scenen og jeg fikk lyd-filene den dagen.

Torsdag

I dag så begynte jeg med å sette Hørespillet samen og leverte det.

Leave a Reply

